0 امتیاز
498 نمایش
توسط prodo (3.1k امتیاز)

1 پاسخ

0 امتیاز

آیا تا به حال به عبارت پانوراما بر خورد کرده اید ؟ پانوراما تصاویر 360 درجه ای هستند که توسط دوریبن های عکاسی معمولی نیز قابل تهیه هستند, یکی از رایج ترین راه ها برای ساختن عکس های 360 درجه ای تهیه کردن چندین عکس مختلف از یک سوژه و یا یک آبجکت با دوربین است و بعد از آن با فراخوانی عکس های گرفته شده در برنامه فوتوشاپ تصاویر را به هم جوری می چسبانند که عکس های 360درجه مانند ساخته شود.

خوب چه کاری است که این همه فعالیت را انجام دهیم برای یک عکس 360درجه ای, برنامه ای که در این قسمت می خواهیم معرفی کنیم دقیقا تمام پروسه های بالا را در گوشی شما انجام می دهد, این برنامه به شما اجازه می دهد که به سادگی تصاویر 360 درجه ای خود را تولید کنید.
در این برنامه تنها کافیست دوربین گوشی خود را آماده کنید محلی را که می خواهید از آن عکس تهیه کنید در نظر بگیرید سپس چندین عکس متوالی پشت سر هم بگیرید ( تنها کافیست گوشی را یا به سمت راست و یا چپ هدایت کنید تا تصاویر زنجیروار تهیه شوند) برنامه بعد از آنالیز کردن تصاویر گرفته شده آن ها در کنار هم قرار می دهد, تصویری خروجی شامل تمام تصاویر تهیه شده است که به صورت کاملا حرفه ای به هم متصل شده اند. علاوه بر ساختن تصویر پانورامائی برنامه به تنهایی گالری حرفه ای نیز بر روی خودش نیز دارد که به شما اجازه می دهد فایل های تصویری تهیه شده را به سادگی بازبینی کنید و حتی بر روی آن ها نیز زوم کنید, همچنین برنامه به شما اجازه می دهد تا به توانید پانوراما های خود را با استفاده از یکی از پورت های بلوتوس و یا مادون قرمز به رایانه خود و یا گوشی همراه دیگر منتقل کنید.
توجه داشته باشید که در هنگار تهیه کردن عکس از منظره مورد نظر دستتان نلرزد چرا که تصویری که تهیه می شود با بقیه تصاویر تطابق نخواهد داشت چرا که تصویر تهیه شده با دیگر تصاویر هم عرض نخواهد بود

توسط
...